Här har vi samlat frågor vi ofta får.
För att se priset för en taxiresa, ange upphämtningsadress, avlämningsadress och önskad upphämtningstid. Därefter får du en lista med tillgängliga taxibolag och deras fasta priser, vilket gör det enkelt att jämföra och välja det alternativ som passar dig bäst. Observera att priset kan justeras om ni väljer fler passagerare eller om särskilda tilläggstjänster tillkommer.
Avbokning görs i appen eller på webbsidan och är möjligt fram tills dess att du fått en bil tilldelad. Avboka kan du göra från appen eller webben. Gå till historik och öppna bokningen och klicka på "Avboka". Avboka-knappen försvinner när resan inte längre kan avbokas. När avbokning ej längre är möjligt så sker ingen återbetalning av resan. Kontakta Taxibokning support eller bokat taxibolag vid frågor.
Om din taxi är försenad, kontakta det taxibolag som du har bokat. Telefonnummer till taxibolaget finns i din bokningsbekräftelse.
Välj "Glömt lösenord" där du loggar in och ange din e-postadress så skickar vi en länk till dig för att återställa det. Klicka på länken och ange ett nytt lösenord. Nu är ditt lösenord uppdaterat och du kan logga in i appen igen.
Har du gjort bokningen som inloggad på ditt användarkonto hittar du alla dina bokningar under Mina resor. Du kan alltid öppna din bokningsbekräftelse via länken du fick i SMS-bekräftelsen.
Gå in under mina resor och öppna en resa, där hittar du ditt kvitto på resan om den är förbetald. Du kan också hitta till bokningen via den länk du fått på SMS. Betalar du i bilen ska kvittot fås av chauffören.
Vi har tyvärr inte den funktionen än men om det går att boka på taxameter kan du alltid be chauffören åka till en via adress.
Du bokar din resa som vanligt. Se till att ha ditt flightnummer tillgängligt, då vi kommer att fråga efter det under bokningen. Vid hämtning från flygplatsen behöver vi ditt flightnummer eftersom taxibolaget bevakar ditt flygs ankomst och anpassar hämtningstiden om flyget är försenat eller tidigarelagt. Vid bokning till flygplatsen är flightnumret frivilligt och används för att ge dig en rekommenderad tid för upphämtning.
Gå till din profil och ta bort användarkontot.
Resebokare eller receptionsbokare som bokar åt andra: Logga in här.
Du som är kundadministratör, resebokare eller receptionsbokare som bokar åt andra, använd avancerad bokning. Där hittar du även inställningar för ditt företag.
Vi kan inte kommunicera med bokningssystemet just nu. Vänligen försök senare eller kontakta vår support om problemet kvarstår.