Här har vi samlat frågor vi ofta får.
Avbokning görs i appen eller på webbsidan och är möjligt fram tills dess att du fått en bil tilldelad. Avboka kan du göra från appen eller webben. Gå till historik och öppna bokningen och klicka på "Avboka". Avboka-knappen försvinner när resan inte längre kan avbokas. När avbokning ej längre är möjligt så sker ingen återbetalning av resan. Kontakta Taxibokning support eller bokat taxibolag vid frågor.
Om din taxi är försenad, kontakta det taxibolag som du har bokat. Telefonnummer till taxibolaget finns i din bokningsbekräftelse.
Välj "Glömt lösenord" där du loggar in och ange din e-postadress så skickar vi en länk till dig för att återställa det. Klicka på länken och ange ett nytt lösenord. Nu är ditt lösenord uppdaterat och du kan logga in i appen igen.
Har du gjort bokningen som inloggad på ditt användarkonto hittar du alla dina bokningar under Mina resor. Du kan alltid öppna din bokningsbekräftelse via länken du fick i SMS-bekräftelsen.
Gå in under mina resor och öppna en resa, där hittar du ditt kvitto på resan om den är förbetald. Du kan också hitta till bokningen via den länk du fått på SMS. Betalar du i bilen ska kvittot fås av chauffören.
Vi har tyvärr inte den funktionen än men om det går att boka på taxameter kan du alltid be chauffören åka till en via adress.
Gå till din profil och ta bort användarkontot.
Resebokare eller receptionsbokare som bokar åt andra: Logga in här.
Du som är kundadministratör, resebokare eller receptionsbokare som bokar åt andra, använd avancerad bokning. Där hittar du även inställningar för ditt företag.
Vi kan inte kommunicera med bokningssystemet just nu. Vänligen försök senare eller kontakta vår support om problemet kvarstår.